Garantiebepalingen
Voor alle producten die door ons geleverd worden geldt een garantie conform de Europese richtlijnen. Deze richtlijnen houden in dat een product is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het product moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Voor sommige producten geldt ook dat als ze niet meer onder fabrieksgarantie vallen, onze eigen garantieperiode van 1 jaar van toepassing is.
Is je toestel al enige tijd in gebruik en zijn er technische mankementen binnen de garantieperiode? Neem dan contact met ons op.
Onder garantie valt:
- Problemen met het moederbord (hardware)
- Problemen met de microfoon of luidsprekerÂ
- Problemen met de wifi- en netwerkverbinding
- Problemen met touchscreen (gedeeltelijk of volledig niet functionerend)
- Problemen met bedieningsknoppen van het toestel die niet werken, met uitzondering van de touch ID-functie
- Problemen met de accu die snel leegloopt of warm wordt
- Val-, stoot- en waterschade
- Zelf aangebrachte schade (zoals bijvoorbeeld een beschadigde laadpuntaansluiting, geforceerd door onzorgvuldige gebruik)Â Â
- Schade die ontstaat door gebruik van illegale software of nadat het toestel elders is gerepareerd
- Technische mankementen na onze garantieperiode
- Gebogen toestellen
- Gebroken simkaartlezer
- De touch ID-functie bij de vervanging van de homebutton als het toestel elders is gerepareerd
- De face-ID-functie als de frontcamera bij een iPhone X, XS, XR of 11, 12 elders is gerepareerd
- Gebroken cameralens
- Beschadigde of vieze laadconnector
- Loszittende onderdelen/accessoires – hoofdtelefoon, headset, AUX-aansluiting
Let op!
Bij het retourneren van toestellen aan ons dien je het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Er moet geen toegangscode en/of beveiligingscode actief zijn! Wanneer terugzetten naar fabrieksinstellingen niet mogelijk is, dient je toegangscode vermeld te worden op het retourformulier dat je mee moet sturen. iCloud of Googleaccount moet te allen tijde uitgezet (uitgelogd) zijn voordat je het toestel naar ons opstuurt. Daarnaast is het belangrijk dat het product goed ingepakt geretourneerd wordt. Stuur het product in de originele verpakking terug, voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is.
Het is raadzaam om eerst een back-up van je data te maken door bijvoorbeeld een reservekopie via iCloud of Google back-up te maken op je PC of in de cloud.
!!! Service-Shop.nl is niet verantwoordelijk voor eventueel dataverlies !!!
Klachten
Ontzettend vervelend als je een klacht hebt over een van onze toestellen, meegeleverde accessoires of diensten. Wij verzoeken je vriendelijk om de klacht eerst aan ons te melden. Dit kan per e-mail of telefonisch:
E-mail: info@service-shop.nl
Telefoon:Â 033-3033040
Onze medewerkers van aftersales nemen de klacht op en gaan er direct mee aan de slag. We streven ernaar om iedere klacht binnen 5 werkdagen, met uitloop naar maximaal 14 dagen, naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Â
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur zijn we je graag van dienst.
In 2022 zijn wij op de volgende dagen gesloten:
- Goede vrijdag: vrijdag 15 april
- Pasen (tweede paasdag): maandag 18 april
- Koningsdag: woensdag 27 april
- Bevrijdingsdag: donderdag 5 mei
- Hemelvaartsdag: donderdag 26 mei
- Pinksteren (tweede pinksterdag): maandag 6 juni
- Kerstmis (tweede kerstdag): maandag 26 december