Klachten
Ontzettend vervelend als je een klacht hebt over een van onze toestellen, meegeleverde accessoires of diensten. Wij verzoeken je vriendelijk om de klacht eerst aan ons te melden. Dit kan per e-mail of telefonisch:
E-mail: info@service-shop.nl
Telefoon:Â 033-3033040
Onze medewerkers van aftersales nemen de klacht op en gaan er direct mee aan de slag. We streven ernaar om iedere klacht binnen 5 werkdagen, met uitloop naar maximaal 14 dagen, naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Â
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur zijn we je graag van dienst.
In 2022 zijn wij op de volgende dagen gesloten:
- Goede vrijdag: vrijdag 15 april
- Pasen (tweede paasdag): maandag 18 april
- Koningsdag: woensdag 27 april
- Bevrijdingsdag: donderdag 5 mei
- Hemelvaartsdag: donderdag 26 mei
- Pinksteren (tweede pinksterdag): maandag 6 juni
- Kerstmis (tweede kerstdag): maandag 26 december
Op de pagina ‘FAQ’ (veelgestelde vragen) vind je snel een antwoord op eventuele vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Je kunt ons op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur telefonisch en per e-mail bereiken.